Pierwszy post

     W końcu się zdecydowałem na prowadzenie bloga! Jestem ciekaw, jak długo będzie trwała ów przygoda, ale jestem dobrej myśli.
     Co zamierzam tutaj zamieszczać? Na pewno moje autorskie książki oraz wiersze (które są naprawdę amatorskie!). Oprócz tego chcę troszeczkę poopisywać swoje życie, jak wyglądało w ojczystym kraju, jak wygląda za granicą. Chciałbym też, aby mój blog był odskocznią od codziennej rutyny, abym mógł pozbierać tutaj wszystkie swoje przemyślenia, opinie, przeżycia, doznania. Jestem również otwarty na propozycje czytelników, o ile takowych będę miał!, aby poruszyć jakiś dany, narzucony mi przez nich, przez Was, temat.
     To by było tyle na początek. Pozdrawiam gorąco 🤗

Komentarze

  1. Powodzenia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/stylizacja-z-militarnymi-detalami.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Skąd się bierze inspiracja? Czyli mój pierwszy post tematyczny